piątek, 24 lutego 2012

Zapiekanka Bogusi

Jadłam kiedyś ta zapiekankę na imprezie u koleżanki. Bardzo mi smakowała, ale okazji nie było, żeby zrobić. Jak były orzechy, to nie było selera, a jak była pierś to nie było orzechów.
Zapiekanka Bogusi
•    3 laski selera naciowego
•    1 mała cebula
•    4 piersi kurczaka (dałam 1 pojedyńczą)
•    125 ml orzechów włoskich (dałam garść)
•    1 szklanka oliwek posiekanych (dałam 1/2 szklanki)
•    375 ml utartego sera żółtego (dałam szklankę)
•    4,5 łyżki majonezu (dałam 2 łyżki)
•     pieprz, sól (nie soliłam, bo oliwki były słone)
Piersi obgotować z liściem laurowym i zielem angielskim . Seler pokroić w 1 cm kawałki, cebulę w półplasterki. Wszystkie składniki wymieszać i piec w temp. 200 – 220 st.C 20 min. Podawać z białym pieczywem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz